کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9191 | مشاهده و دانلود: 739504372 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/26 | اعضاء: 316673 | نظرات: 37900
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویلچری که بدون نیروی انسانی حرکت می کند

معمولاً کسانی که از ویلچرها استفاده می کنند، باید برای حرکت با دستانشان چرخ های وسیله خود را حرکت دهند تا به این وسیله به سمت جلو یا عقب بروند ولی اخیراً با اختراعی که جدیداً صورت گرفته، این نیاز کاملاً رفع شده است.

ویلچر سیستم چرخ

به گزارش سافت گذر، شرکتی به نام Rowheels محصولی تولید کرده که باعث می شود تا فرد ویلچر سوار نیروی کمتری برای حرکت به جلو یا عقب صرف کند و در نتیجه کمتر خسته شود.

قبلاً تصمیم بر این بود تا کمپانی سازنده این تکنولوژی، وسیله ای را به عنوان افزونه روی صندلی های چرخدار تولید کند ولی در نهایت تصمیم گرفت تا خودش یک ویلچر کامل بسازد.

مدیرعامل Rowheels، گائورا میشرا می گوید:(( ما اطمینان داریم که محصولمان به زودی در بازار صندلی های چرخدار به طور گسترده ای خریدار پیدا خواهد کرد و خواهد توانست دنیای ویلچرها که حدود 140 سال است بدون تغییر باقی مانده را عوض کند. این تکنولوژی نظر ویلچر سواران نسبت به حرکت با وسایل چرخدار خود را عوض خواهد کرد زیرا هم قیمت ارزانی دارد و هم به راحتی می توان آن را تهیه کرد. به علاوه، سیستم حمل و نقل با ویلچر را نیز به یک چالش می کشد)).

ویلچر سیستم چرخ

به گزارش سافت گذر، این تکنولوژی که Revolution 1.0 نام دارد، با سه نوع صندلی با میزان عرض متفاوت (40، 45 و 50 سانتی متر) عرضه خواهد شد. امکان خرید Revolution 1.0 تقریباً برای همه فراهم است زیرا قیمت آن بالا نیست. این تکنولوژی وزن سبکی دارد و قابل حمل می باشد.

گفته می شود این فناوری دارای دنده و ثبت اختراع شده، برای سلامت بالا تنه بسیار مناسب است و خطرات آسیب رسیدن به شانه ها، مچ ها و آرنج ها را کاهش می دهد.

به گزارش سافت گذر، به دلیل اینکه چرخ و قاب دور آن به طور مستقیم با یکدیگر متصل نشده اند، تنها یک چرخش به سمت داخل در بدنه سبب خواهد شد تا سرعت وسیله چرخدار کاهش یابد.

برای کاربرانی که کنترل کمتری روی وسیله دارند، Rowheels نوعی قاب مخصوص ضد لغزش در ویلچر قرار داده که به آنها این را امکان می دهد در صورت نیاز به حرکت دادن ویلچر، تنها با برداشتن دستان خود از روی قاب و گذاشتن روی چرخها، صندلی چرخدار حرکت را حرکت دهند.

Revolution 1.0 در رنگ های آبی، قرمز و مشکی تولید شده و امکان خرید آن از ماه اکتبر و با قیمت 999 دلار فراهم خواهد شد. البته امکان سفارش دادن این محصول از هم اکنون وجود دارد.




منبع: newatlas.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42126 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/20 تعداد مشاهده: 2150
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر